Najczęściej zadawane pytania

Jak uzyskać szkolenie ?

Wystarczy przejść do działu kontakt i skontaktować się z jednym z biurem obsługi jednego z naszych oddziałów.

Dlaczego szkolenie nie zostało dodane

Od momentu zarejestrowania sie użytkownika dział obsługi ma 24 godziny (od poniedziałku do piątku od 8:00 - 15:00) na dodanie szkolenia do konta. Zostaną Państwo poinformowani o tym fakcie mailowo.

Nie widzę dodanych szkoleń

Prawdopodobnie nie są Państwo zalogowani lub nie mają Państwo dodanych szkoleń. Logujemy się poprzez przycisk "Zaloguj" umieszczony w górze strony.

Jak sprawdzić czy jestem zalogowany:
  • Po logowaniu otrzymujemy informację o poprawnym zalogowaniu w serwisie
  • Zamiast przycisku "Zaloguj" pojawił się nam przycisk "Wyloguj"
  • Po poprawnym zalogowaniu w menu pokazują nam się zakładki "Moje szkolenia", "Moje konto"

Zapomniałem hasła lub loginu

Zapraszamy do skorzystania z formularza resetowania hasła. Po wypełnieniu formularza nowe hasło zostanie wysłany na adres email podany przy rejestracji
Gdy nie otrzymałeś wysłanego maila polecamy sprawdzenie folderu "SPAM".

Zmiana hasła

Zapraszamy do skorzystania z formularza zmiany hasła dostępnego po zalogowaniu w zakładce 'Moje konto'.

Ile mam czasu na wypełnienie testu

Na wypełnienie testu jest 90 dni od daty dodania szkolenia.

W formularzu wpisałem nieprawidłowe dane

Zaloguj się do swojego konta, następnie skorzystaj z formularza kontaktowego i wybierz opcję "Zmiana danych kontaktowych".

Jak kontrolować szkolenia pracowników

Zarejestruj konto, a następnie podaj swój login wszystkim swoim pracownikom by dodali go przy rejestracji w polu "Login przełożonego" lub gdy mają już założone konto to w zakładce "Moje konto" znajduje się formularz zmiany konta przełożonego.
Po tej operacji "Przełożony" będzie widział wszystkie szkolenia swoich pracowników w zakładce "Moje szkolenia".

Dlaczego muszę podać nr. pesel oraz adres zamieszkania

Podanie danych przez uczestnika szkolenia, w tym nr PESEL, dane zameldowania, jest konieczne w celu wystawienia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. Obowiązek ten wynika z przepisu prawa, na podstawie którego prowadzona jest Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 lutego 2014 r. Dz. U. 2014 poz. 622)

Jaki oddział mam wybrać

Przy rejstracji wybieramy oddział w którym zakupiliście Państwo szkolenie.
Oddział firmy wg nazwy na fakturze:
- Grupa Format sp. z o.o. sp. k. - oddział Żory,
- MW Format - oddział Rybnik,
- Grupa Format sp. z o.o. filia w Jastrzębiu-Zdroju - oddział Jastrzębie-Zdrój,
- Grupa Format Wodzisław sp. z o.o. - oddział Wodzisław Śląski

Jak dodać kolejny oddział

Po zalogowaniu się w zakładce 'Moje konto' należy wybrać oddział w którym zakupiliśmy kolejne szkolenie i klikamy 'Dodaj oddział'.



Witaj

Zapraszamy do skorzystania z szerokiej oferty naszych szkoleń. W razie wątpliwości bądź pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi.

Szkolenia
Minęło 22 minut od ostatniej rejestracji Ilość dodanych szkoleń:
0
Ilość użytkowników:
0


www.grupaformat.pl