INSTRUKCJA KANCELARYJNEJ DLA PODMIOTÓW PUBLICZNYCH DZIAŁAJĄCYCH W SYSTEMIE SYSTEMIE EZD ORAZ SYSTEMIE TRADYCYJNYM WRAZ ZE SKRYPTEM ZAWIERAJĄCYM WYJAŚNIENIE STOSOWANIA INSTRUKCJI.
Niniejsza instrukcja została sporządzona na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Przedmiotowe rozporządzenie zostało wydane na podstawie art. 6 ust. 2b ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 673, z późn. zm.) I. Wstęp 1. Podstawa prawna.
2. Wybór trybu czynności kancelaryjnych.
3. Zastosowanie wzorów instrukcji kancelaryjnych.
II. Wyjaśnienie terminów użytych we wzorze wraz z instrukcją stosowania instrukcji kancelaryjnej. 1. Wyjaśnienia do rozdziału 1 instrukcji: Przepisy ogólne.
1.1 Wyjaśnienia do § 1.
1.2 Wyjaśnienia do § 2.
1.3 Wyjaśnienia do § 3.
1.4 Wyjaśnienia do § 4.
1.5 Wyjaśnienia do § 5.
1.6 Wyjaśnienia do § 6.
1.7 Wyjaśnienia do § 7.
1.8 Wyjaśnienia do § 8.
1.8 Wyjaśnienia do § 9.
1.10 Wyjaśnienia do § 10.
2. Wyjaśnienia do rozdziału 2 przyjmowanie, otwieranie i sprawdzanie przesyłek.
2.1 Wyjaśnienia do § 11.
2.2 Wyjaśnienia do § 12.
2.3 Wyjaśnienia do § 13.
2.4 Wyjaśnienia do § 14.
2.5 Wyjaśnienia do § 15.
2.6 Wyjaśnienia do § 16.
2.7 Wyjaśnienia do § 17.
2.8 Wyjaśnienia do § 18.
2.9 Wyjaśnienia do § 19.
2.10 Wyjaśnienia do § 20.
2.11 Wyjaśnienia do § 21.
2.12. Wyjaśnienia do § 22.
3. Wyjaśnienia do Rozdziału 3: Przeglądanie i przydzielanie przesyłek.
3.1 Wyjaśnienia do § 23.
3.2 Wyjaśnienia do § 24.
4. Wyjaśnienia do Rozdziału 4: Rejestracja spraw i sposób ich dokumentowania.
4.1 Wyjaśnienia do § 25.
4.2 Wyjaśnienia do § 26.
4.3 Wyjaśnienia do § 27.
4.4 Wyjaśnienia do § 28.
4.5 Wyjaśnienia do § 29.
4.6. Wyjaśnienia do § 30.
4.7. Wyjaśnienia do § 31.
5. Wyjaśnienia do Rozdziału 5: Załatwianie spraw.
5.1 Wyjaśnienia do § 32.
5.2 Wyjaśnienia do § 33.
5.3 Wyjaśnienia do § 34.
6. Wyjaśnienia do Rozdziału 6: Akceptacja, podpisywanie i wysyłanie pism.
6.1 Wyjaśnienia do § 35.
6.2 Wyjaśnienia do § 36.
6.3 Wyjaśnienia do § 37.
6.4 Wyjaśnienia do § 38.
6.5. Wyjaśnienia do § 39.
6.6. Wyjaśnienia do § 40.
7. Wyjaśnienia do Rozdziału 7: Przechowywanie i udostępnianie dokumentacji przez komórki organizacyjne.
7.1 Wyjaśnienia do § 41.
7.2 Wyjaśnienia do § 42.
7.3 Wyjaśnienia do § 43.
7.4 Wyjaśnienia do § 44.
7.5 Wyjaśnienia do § 45.
7.6 Wyjaśnienia do § 46.
7.7 Wyjaśnienia do § 47.
8. Wyjaśnienia do Rozdziału 8: Przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego/składnicy akt.
8.1 Wyjaśnienia do § 48.
III. BIBLIOGRAFIA.