Regulamin pracy zdalnej

Zgodnie z nowelizacją Kodeksu Pracy zasady wykonywania pracy zdalnej powinny być określone w regulaminie

Przepisy zakładają, że regulaminie powinny zawrzeć się takie informacje, jak:
  1. grupa lub grupy pracowników, którzy mogą być objęci pracą zdalną
  2. zasady:
    • pokrywania przez pracodawcę kosztów;
    • ustalania ekwiwalentu pieniężnego;
    • porozumiewania się pracodawcy i pracownika wykonującego pracę zdalną, w tym sposób potwierdzania obecności na stanowisku pracy przez pracownika wykonującego pracę zdalną;
    • kontroli wykonywania pracy przez pracownika wykonującego pracę zdalną;
    • kontroli w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
    • kontroli przestrzegania wymogów w zakresie bezpieczeństwa i ochrony informacji, w tym procedur ochrony danych osobowych;
    • instalacji, inwentaryzacji, konserwacji, aktualizacji oprogramowania i serwisu powierzonych pracownikowi narzędzi pracy, w tym urządzeń technicznych.
    • Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom przygotowaliśmy dokument pn. „Regulamin Pracy Zdalnej”, który zawiera wymagane przepisami prawa informacje.
Minęła 1 godzina od ostatniej rejestracji Ilość dodanych szkoleń:
0
Ilość użytkowników:
0
www.grupaformat.pl